One kiss and i Will let you go


Godmorgon 
Sitter nu på tunnelbanan påväg till skolan, passade på o skriva en kort inlägg. 

Jag hatar typ vakna 5 på morgonen och tro att alarmet ringer när den inte gör det.. Får fan damp.

Imorgon är det fredag.
Vet riktigt inte än vad jag ska göra.
Kanske drar till willow kanske sitter i pyjamas och äter en massa grönsaker med dip.

Måste handla lite barnkläder hehe till min kusins dotter Isabella.
Hon fyller år på lördag så ska åka hela vägen till jordbro.

Får se.. Vi får se

Anonym
2014-01-30 @ 16:49:14

DITT LEENDE DINA ÖGON ALLTSÅ DINA LÄPPAR JAG DÖR FÖR DIG JAG SMÄLTER

Deniz
2014-01-30 @ 23:01:40
URL: http://www.deniz.blogg.se/

Åh, du är så vacker!!

Svar: Åh tack detsamma ! ❤️
Perlita Nuñez




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0