Saker ni inte visste om mig

Jag är ägg beroende
-Finns inte en dag där jag INTE äter åtminstone 1 ägg.

Jag har en dagbok.
-Inte att jag skriver varje dag men när något stort händer i mitt liv och jag känner att det här bör minnas.

Jag ritar.
- Med känslor. Alla mina teckningar är ett uttryck av mina känslor.

Jag prenumenerar på Glossy Box.
-Världens bästa! Får dom bästa grejerna. Haha.

The sims 3 nörd.

- Spelade the sims 2 från typ 6 års till 9:an. Nu är det the sims 3 jag dör för.
Nörd.....

Jag älskar mattematik..
- Oavsett om jag inte klarar det så älskar jag matte.. Fråga inte hur.

Jag lyssnar nästan BARA på cumbia..
-Det är rythmen som jag älskar, de något speciellt.. ja.. något speciellt..


Jag hatade Victoria Secret bodyslash förr..
-Eftersom alla tjatade om dom.. men nu äger jag dock 7 stycken haha.



Kommer upp fler när jag kommer på dom haha.
Jessica
2014-04-08 @ 12:19:44

Jag visste allt de där

Svar: Haha meeeeen baby deklart
Perlita Nuñez




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0