Hår




Vad använder jag för hårprodukter?
Först o främst älskar jag schwarzkopfs produkter och speciellt deras schampo och balsam.

Använder denna på bilden  och jag måste säga att jag älskar speciellt schampon för den ger verkligen volym i håret och balsamet gör håret så jävla mjukt o ger de extra glans.

Stylinprodukter?
Jag använder hår olja som finns o köpa i H&M för endast 49,50kr
Jag tar några droppar hårolja, och masserar in det på topparna.

När jag använder styling så använder jag innan en produkt som skyddar mot värme. Varför? För så riskerar man inte bränna håret mer.


Söndagsmys
Jag tycker att man ska välja en dag i veckan där man stannar hemma och gör din egna mysdag där man gör inpackning och ansiktsmask, badar i bubblor o Bara slappnar av. 

söndagar är den dagen där jag gör allt detta. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0