Sommar



Nu känner jag fan att det börjar bli sommar! Och det är verkligen en härlig känsla.

Idag lite senare ska jag träffa Brandon dn stund, söndagar är typ vår dag haha så ah..

Sitter fortfarande ute och solar, riktig satsare! Men vad ska man göra liksom man vill va lite fin o brun till sommaren.
Nej men solar för ja vill bli brun nu och brunare i Spanien sen.

Linda
2014-07-15 @ 16:47:20

Hur har du fått ditt hår ljust från mörkt ??
Snälla behöver tips och vilka hårfärger du använder ?
Har mörkbrunt hår vill ha ljust som du ungefär guldaktigt..

Svar: Jag började med att slinga hela håret.
2 gånger slungade jag de, men jag hade fortfarande brunt i håret. Så ja la på en färg, vet inte vad märket heter men de var vanlig färg inte blondering i färgen " Sandy blond" efter så la jag en toning som innehöll guld men inte för mycket då jag var rädd att ja skulle få lite grön aktig färg, och så fick jag färgen som ja har.
Men jag rekommenderar starkt att köpa hår olja då håret slits för myxket
Perlita Nuñez




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0