Spain




Gud kan fortfarande inte fatta att jag är hemma. 
Längtar som fan att få gå tillbaks. 

Det har varit en underbar resa med mi negrita.
vi båda hade drömt att få åka utomlands tillsammans och nästa år slår vi igen.
Vi sen små drömt om att åka till USA tillsammans men för attåka dit så krävs det sjukt mycket pengar.

Måste säga att jag är så jävla glad över att jag äntligen blivit brun haha.
Igår så träffade jag på Brandon då bi gick en promenad och snackade lite om livet, tills min mobil ringer o så var det Jennifer som ville möta mig. 

Så vi mötte henne och hon åt sin jävla chorrizo som hon var sugen på, sen så gick vi alla hem.
Idag tror jag nog att jag stannar hema och imorgon har inga planer alls..
hmmm..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0