besito caramelo

http://distilleryimage5.s3.amazonaws.com/58849358bf4811e29fa922000a1f8feb_7.jpg
 Jag vet att jag skrev inte för så länge sen. Men tycker jag ahr skyldigt er en blogginlägg.. okej kanske fler.

Jag fick tyvärr ett F på idrott. Och för att förbättra betygen måste jag träna 2 gånger i veckan i 10 veckor.
Får se om man får se någon skillnad på mig. Vill helst träna magen eftersom jag är tjock ( enligt mig ja).
Så hoppas man ser någon skillnad.

Just nu sitter jag här i pyjamas. Ska städa rummet. Brorsan kommer
så måste små skynda mig. Skriver ett inllägg lite senare.
Så länge får ni ha en underbar dag .


PEACE
Anonym
2013-05-20 @ 00:24:02

Gud ja!!! Försökt kommentera men allt blev fukt up!
Sluta inte blogga!! Tung emdu som e tbx




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0