Svar

Jag har fått jätte många frågor om allt. Frågor jag ej har accepterat en och därför syns dom ej när man kommenterar. Men nu svarar jag ärligt!


: Varför umgås du inte med Michell Rendich eller vad hon heter längre?

Svar: Hon var en jätte fin tjej! Hon är en fin tjej. Men den tiden var det rätt så mycket drama med tjejerna att alla frågade mig vilken sida jag stog på. Jag backade ut helt. Så förlorade henne och en massa.



: Vad gör du nufötiden? man ser dig aldrig?


Svar: Jag sitter nog bara hemma. Träffar jessica eller min pojkvän. Hänger med familjen.
Är inte mycket ute längre. Kanske därför? :)

: Hur kan du umgås med Celena Brown när hon hugger dig hela tiden?

Svar: Jag har tyvärr inte kontakt med henne längre. Men det är sant. Jag frågar mig själv det. Men det är det livet handlar om. Kärlek. Smärta, Glädje osv.. Hon kommer alltid vara en bit av mitt hjärta. Men inget kommer bli som förr. Så ja hon kanske har huggit mig. Men vi alla gör misstag. ALLA är värd 1 chans till åtminstonde.



:Hatar du Grechi? vad tycker du om henne och vrf?

Svar: Alltså helt sjuka frågor serisöt. Nej jag hatar inte henne. Har ingen anledning för att göra det.
Kanske gjorde det förr för en liten sak. Men nej. Jag tycker hon är en jätte gullig glad tjej.
När jag kände henne förr så va hon en jätte gullig glädje spridare. Jag små avskydde henne förr för en viss person ( nej ingen kille ). Men jag släppt det. Har inget emot henne för hon har inte gjort mig ett skit. :)

Grechi Carmona
2013-06-22 @ 16:00:34
URL: http://grechi.blogg.se/

hahahah fett gammal bild asså :P

Svar: Hahaha aaa. små fjortisar hahaha
Perlita Nuñez

Nicole
2013-06-24 @ 15:53:55
URL: http://monkeyseemonkeydo.devote.se

Hejhej! Det här kommer låta lite random men jag sökte på google efter den här Los angeles tigers tishan från bikbok och hamnade på din blogg. Såg att du skulle köpa den, gjorde du det? Isåfall undrar jag om jag kan få köpa den av dig, den är slut i butik här i stockholm. Jag kan betala väldigt bra för den!! Mer än vad den kostade som ny om det nu behövs :D svara jättegärna även om du inte vill sälja, så jag vet liksom.. men jag hoppas att du vill :D kram på dig

Mail: [email protected]
eller min blogg: monkeyseemonkeydo.devote.se

Svar: Hej!Random är det väl inte haha! Jag vet dock nte vilken du menar.
Om du kan kommentera inlägget.. så kan jag nog säga om jag ahr den eller inte!

Perlita Nuñez




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0