Planer

Sitter här och äter mig tjock. Har fixat mig klart ska strax rulla mot stan för träffa Jessica Perez. Vi ska göra lite saker Sen vet jag inte vad vi ska göra seare kväll.

Har varit med min älskling senasteb  dagarna. Fuck vad han gör mig glad. Helt sjukt.
Aja n i vet hur det är när man när in love

Skriver när jag kommit hem. Visar då Dagens outfit

Pusspuss

Anonym
2012-10-29 @ 23:18:33

vaa är du tillsammans med nån? :DD
åh grattis vem är den lycklige!! <3

Lisa Petrusson
2012-11-02 @ 15:38:51
URL: http://nattstad.se/lisapetrusson

Hej! du var ju med i min tävling om att vinna ett par valfria örhängen hos fiaz.se! vinnaren är nu utsedd, kika in om det blev du :)

http://www.nattstad.se/lisapetrusson

Mikael
2012-11-07 @ 18:40:50
URL: http://forum.modekampanj.com

Tjena, Modemannen här!

Jag hoppas jag inte stör, men tänkte bara fråga om du har lust att hjälpa till för jag skulle verkligen behöva det! Har du något intresse av ett Modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer så klart. Om du vill ha mer läsare som tycker om mode till din blogg så kan du alltid göra ett seriöst inlägg i forumet. Men om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / Kram från Modemannen Mikael




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0