PERLITA REKOMMENDERAR


Jag vill rekommendera er en sida
För er som vill tatuera er men vet fortfarande inte vad ni vill tatuera er för något.

Fake Tattoos är en sida där du kan köpa tatueringar som är " Fake"
Men som ser hur verkliga som helst! I sammarbete med Fake Tattoos så ska jag
visa er hur en ser ut.
Jag testa min idag ! Och det sägs att det håller i 5-10 dagar! Dag 1  har nu gått..
Nu börjar dag 2 och allt sitter i sin plats. Jag bara älskar den och hoppas ni
Kanske också kan testa? Hur billiga som helst och finns i hur många modeller som helst.

Köp här: Fake tattoos

Såhär såg min ut:



Vad tycker ni? Cool va?
Att det ser sjukt verkligt ut.
Själv ÄLSKAR jag den och önskar att den aldrig går bort :/
Köp ni också och berätta sen hur ni tycker om dom!

Köp här : Fake Tattoos
Anonym
2012-07-26 @ 02:43:05

Vad fint&cool det blev hörru!?

Anonym
2012-07-26 @ 16:37:47

OMG va Fint det blev vill också

johanna <3 ♫♪
2012-07-30 @ 18:22:40
URL: http://johannaxxxxx.blogg.se

Hej förlåt för dålig uppdatering men har blivit så eftersom jag varit på semester. Men nu är jag tillbaka och har uppdaterat del 1 utav min semester.
Kika gärna in på inlägget och läs och se alla bilder.

Direkt länk: http://johannaxxxxx.blogg.se/2012/july/min-semester-del-1.html#comment

Nina
2012-08-12 @ 20:27:59
URL: http://ninanella.blogg.se/

Jadå, det är bra. med dig med? :)

Ja det gör jag verkligen, så detta är defenitivt en blogg för mig ;)

Tack, din med !
Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0