Eyebrows - Tutorial

1. Jag börjar alltid underifrån. kollar ni på bilden fattar ni

2. Sedan gör jag slutet. då jag väljer formen, Ni gör det ni tycker passar er bäst.

3. Jag fyller sedan i fram. Då jag också gör en speciell form, Om ni fattar vad jag menar? (runda, fyrkantig, rak.)

Flesta brukar göra med ögonbrynsskugga. det passar tycär inte mig. elelr så är jag bara ovan.

4. Ramar in hela ögonbrynet med en ljus concealor, så att inga små hår och fel syns. Det blir en mycket snyggare finish med detta steg tycker jag.O

och VÒILA!

 

Mirre
2012-02-29 @ 00:43:29

Tja! kan du visa en bild på dig utan smink?

emma
2012-06-11 @ 20:20:03

kan du snälla vissa hur dom noppar dina ögonbryn dom är skit fina. älskar och läsa din blogg :) ♥ den är bäst




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0