Dynamic Lash Growth Serum

Jag har nu testat Isadoras Serum " Dynamic Lash Growth Serum"
använder den varje dag innan jag går och lägger mig.  Den har en identisk borste som gör att den separera fransarna och ser till att varje liten frans täcks med gelet.

Ett plus för att den är sjukt lätt att applicera. Används som en vanlig mascara.
Kan användas både dag och kväll, men jag rekommenderar helst kväll!
30 minuter innan du går och lägger dig så du slipper få serum på kuddarna eller lakan.


Jag har använt serumet i nu 10 dagar
och ser redan resultat!

Dag 1 :


Dag 10 :


(har serum på båda bilderna)

Ser ni någon skillnad? Jo det gör jag! Längre, fylligare,
starkare och har helt enkelt slutat tappa ögonfransarna.
En favorit nu.

189kr kostar den
och finns i bland annat : Åhlens, Lindex, H&M, Kicks osv..

Billigt & Rekommenderas stort!

Fortsätt följa mig så får vi se hur ögonfransarna bara växer och växer!



Anna
2012-12-10 @ 19:46:44
URL: http://86angela86.devote.se

Åh vilken pepp jag fick nu till att testa detta serum, har gått och funderat länge nu på att testa :)

Anonym
2014-02-28 @ 01:07:15

Hej! Skulle vara tacksam om du svarade på några av mina frågor :)

1. Fick du biverkningar?
2. Återgick dina fransar till sin normala längd efter att du slutat använda den?
3. Hur applicerade du den?

Svar: Hej!
Jag fick inte biverkningar, dock fick jag lite ont i ögat, mer som att det sved lite men det gick över sen.
Jag har sjukt långa fransar på riktigt, jag hade fransarna upp till ögonbrynet o det fastnade ofta, så jag klippte dom och därför använde jag fransförläning för att få tillbaka dom för jag ångrade, jag har sjukt långa nu och dom har verkligen inte slutat växa!!

Jag applicerade genom att ta borsten ner fransraden, och zixzackade uppåt.
Perlita Nuñez




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0