frågor & svar del 3

Postat av: ellen

hur lång är du?
hur mycket väger du?
fin blogg :) <33


svar: jag e 165 cm :p
väger 56
tack ^^

Postat av: Ch

jag beeereej kan inte du göra en videoblogg!?!? :P

svar : Joo ja har tänkt på att göra de, de kmr väl ngn dag då jag e sådär SKIT pigg :D

Postat av:

har du haft sex? isåfall med vem? om inte du säger så kan du väl säga vart dom kommer ifrån och hur gamla? :)

svar: okejokej , sista gånegn jag skrievr ner de
JAG ÄR O S K U L D, HAR ALDRIG HAFT SEX.

Postat av:

Fett söt due :)
Fin blog , men vem e den blonda killen som du tog bild med på någon inlägg .


svar:
hihi tack..
Julius * julle * Han e en killkompis, går i min klass :)

Postat av:

vem var ditt sista förhållande?
varför gjorde ni slut?
vill du ha kille? isånfall hur vill du han ska vara?
land? ålder?


svar:
Alexander Sandström,
Han hörde aldrig av sig, han ljög för mig & hade aldrig tid för mig .
Klart jag vill ha kille, han ska vara snäll, mysig, han ska kunna förstå mina situationer, rolig, social.
HAN MÅSTE HA FIN STIL, glöm nte utsidan ger insidan en chans ! ;)
Helst latino, men aso spelar ingen roll.
15-17

Michelito(L)
2010-09-30 @ 22:50:09

ja är snäll och mysig :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0