frågor & svar del 2

Postat av: ambar

vad tkr du om mig? :p
vad saknar du mest av sommaren?
ska vi vara dancehall grejen på festen haha? <3


svar :
Due e en skit fin tjej, men en fin personlighet, hmm jätte gulli ahahah y kort ! :D
Typ hur varmt de va, och alla fester, & GÖTEBORG ! :'(
Nose mijita , du får hjälpa mig med kläderna då .. <3

Postat av:

har du ngra sjukdomar?
lr ngt? :)
isånnfall vadå?
har du syskon? hur många

svar:
Hade atsma när ja va mycke mindre, har ryggproblem, men nu börjar allt lösa sig, o ah .
han knäproblem oxå, ..
Ja jag har en storebror. Cristian 23 år .

Postat av:
shoo, älskar din blogg ;)
vad heter killen som du gillar?
hur många pojkvännar haru haft?(räkna också alla barnsliga och oseriösa)
vilken a din favvo reggaeton låt just nu? :P
tack!


svar:
haha ere så? ;)
gilalr ingen alls. nte just nu, tar en liten paus ;)
kan nte direkt säga hur många, men rätt så många ahade jag förr. i år har jag abra vart tillsammans med en person.
men ah, på g me kanske 5 st lr 6 :p haha aso i år, nte nu :P
Es un secreto , mi niña bonita - chino & nacho = så fk braaaaaaaaaaaaaa



Postat av: azita

Tränar du nåt?
Eller röker dej ?:P

svar :
Går på dans, dancehall,
nah aso jag rökte rätt mek förr, nu äre typ två bloss & feströker, men ne röker nte mke alls :P

Postat av:
varför e du så beautiful ?
Vart är du ifrån? vart bor du?
ålder?? har du piercing i tungan??


svar :
beautiful? du menar ful ;)
Jag är från chile , bor i rågsved, en station från högdalen.
jag e 15 - 95:a , och nej har nte piercing i tungan. har en bild där de ser ut somd e men ne ;)

 


 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0