Frågor & svar del 1

Svarar på 5 frågor idag, imorgon 5 frågor till, överimorgon 5  och så fortsätter de så..

Så hoppas ni blir nöjda me svaren ;)

Postat av: Alexis

När var det sist du hade sex? hahah du måste svara

svar: Heheh alexis, jae oskuld :) så har aldrig haft sex..


Postat av: Carro

Är det fjortis att blogga? :)

svar: Öhm.. neh de tycker inte jag iallafall, vadå kenza o dem , vadå e dem fjortisar för dem blogagr eller?
neeej så, mitt svar är ett STORT nej :)


Postat av: Dina

hur är du som person

svar : jag är väl en snäll person ? , jag är rätt känslig & kan vara rätt uppkäftig ibland men nte oftast.
Jag brukar vara hyper o flöesta dagar är ja helt nere, bror på hur ja mår :)


Postat av:

varför säger fett många att du e falsk ?

svar: öhm svårt att svara på den frågan, jag vet ju tne vad falsk betyder för folk?
ja vet ju tne vrf folk säger jae falsk, förr ja var falskaste personen svär, nu ja har förändrats sjukt mke,
så folk tar mig som den förra personen, dem kmr nte över de som ahr hänt på sistonde,
Jag e iaf nte en sån som pratar ullshit bakoms en rygg, ehller säger ja nte de folk berättar t mig,
ja kanske säger mina åsikter & sanningen t folk, o dem kallar det falsk. så aa du fick ditt svar

Postat av: nico

vem gillar du ??svara ärligt:)

svar:
hehe nico nico.. Jag gillar faktiskt inte ngn (:

stephan
2010-09-28 @ 22:16:46

visst gillar du mig ? :$




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0