YOU MAKE ME WANNA LALA IN THE KITCHEN ON THE FLOOR..

Hellu bloggen ,
Vaknade alldeles nyss , Shit vad sent det börjar bli! Oh my gosh papi kmr om
timamr o jag ahr nt enws städat, ätit , eller fixat moi ! Aja, Igår hade jag hittat rätt gamla bilder p mig, Aso jag ser ut som en köttbulle på flesta bilderna, hahaha, Igår va ja väl me jessica, & ngra till, Senare på kvällen så snackade jag i tel me el weonsito Jesper haha , Sen när vi la på sommna jag typ vid  - hav fyra (a), Och nu e jag ass trött,
Damn .. glömde att ladda ipoden , ååh vad ska ja lyssna på nu när ja ska ut.. aja får väl lyssna me no batteri ahah.
Här kmr ngra bilder på när i was little ( klicka på bilderna för större bild ;) första & fjädre bilden är jag & storebrorsan )


Anonym
2009-10-29 @ 16:53:40

abo cook söt re




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0