Arita is baaaack :D

Shulelulu bloggen, vet att jag nt skrivit på länge, har tydligen haft det så bra att jag nt har hunnit skriva alls, ahah. men kan berätta om igår & what i'm gonna do today ,  igår vah jag me älsklingen cindy , haha sköön dag , vi typ va ute hela dan , åkte först t bandhagen sen t hagsätra sen rågsved, vi va typ överallt, sen vi tagga hem t mig , kolla på film & cindy mådde nt alls bra så hon sommna, jag fortsatte att kolla, senare vakna hono va tvungen att tagga hem, klockan va halv tolv då, hon tagga o så, sen nu idag , ska jag väl möta amanda o göra en sak , sen ska jag vara me cindy & elsa, Vi komme chilla o grejer, bästa , :D
men här kmr några bilder från igår, skriver senare and i promise !
Ciao <3 ( klicka på bilderna ;) )




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0